A termékhiba a vásárlást követő 14 napon belül

A termékhiba a vásárlást követő 14 napon belül

  1. A TERMÉK A VÁSÁRLÁST KÖVETŐ 14 NAPON BELÜL MEGHIBÁSODOTT

Sajnáljuk, hogy a termék a vásárlást követően azonnal meghibásodott. Ha a terméket raktárunkba visszahozza vagy a kézhezvételtől számított 14 napon belül elküldi a reklamációs osztálynak, akkor az adott helyzetet Az adásvételi szerződéstől való elállással oldjuk meg.


1.lépés
Elállási szándékát az Elállási nyilatkozat (link a PDF) kitöltésével  jelezze részünkre. A kitöltött Elállási nyilatkozatot kérjük küldje el a reklamacio@inlea.hu email címünkre.
Az email tárgy mezőjébe kérjük tüntesse fel a rendelés számát az alábbi formában: “Rendelés 1234567890 - elállás”

       2.lépés
A termék visszaküldése (a beérkezett elállási nyilatkozatot követően, az Ügyfélszolgálatunk legkésőbb 3 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot a termék visszaküldésével kapcsolatban)

Webáruházunk a termék visszaszállítását GLS futárszolgálattal, csomag felvétel lehetőségével oldja. A futárszolgálatnál megrendeljük a csomagfelvételt, így Önnek nincs más dolga, mint előre egyeztetett időpontban átadni a futárnak a gondosan becsomagolt terméket minden tartozékával együtt.


Gyakran ismételt kérdések


Az árut sértetlen csomagolásban szükséges visszajuttatnom?

Elálláskor a visszaküldött terméket tartozékaival együtt, lehetőség szerint a termék eredeti, gyári csomagolásában, annak hiányában a leggondosabb csomagolásban szíveskedjen visszaküldeni. Az utánvéttel küldött csomagokat, sajnos nem tudjuk átvenni!

Mi történik abban az esetben, ha az árut hiányosan juttatom vissza, pl.tartozékok hiányában?

A fizetett vételár teljes összegének visszatérítéséhez a termék visszaküldésének teljesnek kell lennie, beleértve a csomagban szereplő összes tartozékot is. Hiányos termék esetében nem áll módunkban visszatéríteni a teljes vételárat.

Kipróbálhatom-e, használhatom-e a terméket az elállási határidő alatt?

Természetesen igen, hiszen pontosan ez az elállási jog lényege, hogy a 14 napos határidő alatt megbizonyodhassunk arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaink teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogunk elvesztéséhez (kivéve zárt csomagolású egészségvédelmi, higiéniai termékek esetében). Amint azonban eldöntöttük, hogy nincs szükségünk a termékre, ezt követően már ne használjuk, hogy minél jobb állapotban tudjuk azt visszajuttatni, ugyanis a termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért a vásárló felelősséggel tartozik az eladó felé. Így az eladó nem köteles a termék teljes árát és a költségeket megtéríteni.

Hogyan kell kiszámítani a 14 napos időszakot?

A 14 nap 14 naptári napot jelent, mely a termék átvételét követő első naptári naptól kezdődik el (például, ha a terméket pénteken vette át, a 14 napos határidő első napja szombat).

A határidő betartása érdekében döntő fontosságú az elállás érdekében a termék visszaküldésének időpontja. Amennyiben a 14 nap letelte után postázza a terméket, abban az esetben az elállási jog nem gyakorolható.

Ki viseli a termék visszaküldésének költségét?

Meghibásodott termék esetében, ha ez a vásárlást követő 14 napon belül történik, a termék visszaküldésének költsége a vállalkozást terheli.

Mikor fizetik vissza a pénzt?

A termék árát a termék visszaküldése után, az elállási nyilatkozat átvételétől számított 14 napon belül fizetjük vissza az Ön részére. 

A visszafizetésre ugyanazon a módon kerül sor, ahogy Ön a vételárat kifizette, kivéve készpénzes vagy utánvétes vásárlás esetén. Készpénzes vagy utánvétes vásárlás esetén a vételár az Elállási nyilatkozatban Ön által megadott bankszámlára kerül visszafizetésre.

Bankkártyás fizetés esetében is lehetőség van a vételár bankszámlára történő visszautalására, ebben az esetben kérjük az Elállási nyilatkozatban úgyszintén adja meg a bankszámlaszámot.


A visszatérítést a webáruházunk mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy a vásárló bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.


Nem talált választ a kérdésére?

Ha nem talált választ a kérdésére, kérjük, a reklamacio@inlea.hu e-mail címen vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.
További információt a kertaktiv.hu  Általános Szerződési Feltételeiben (link) talál.