Általános Szerződési Feltételek
I. Vásárló
Vásárló lehet bárki, aki
jelen szerződési feltételeket elfogadja, azokat magára nézve kötelezőnek ismeri
el.
II. Szerződő felek
A www.kertaktiv.hu webcímen
történő megrendeléssel, szerződés jön létre az SHOP-INLEA s.r.o. mint
szolgáltató (továbbiakban Szolgáltató) és a megrendelést leadó személy, mint
vásárló (továbbiakban Vásárló) között.
A Vásárló a megrendelés
jóváhagyásával elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen általános
szerződési feltételekben foglaltakat.
III. Vásárlás
A vásárló az adatlap
kitöltésével a szállításhoz és a számlázáshoz szükséges adatokat adja meg. A
Szolgáltató ezen adatoknak megfelelően teljesíti a megrendelést és ezen
adatoknak megfelelően állítja ki a számlát. A vásárló köteles adatait a
valóságnak megfelelően megadni. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő
valamennyi kárért a vásárló felel. A nyilvánvalóan hamis vagy hibás
regisztrációt az eladó jogosult törölni, kétség esetén pedig jogosult az adatok
valódiságát ellenőrizni.
A regisztrált adatokat a
vásárló bármikor megváltoztathatja, módosíthatja az ügyfélrendszer menüpontban.
A szállítási cím csak a megrendelés feldolgozását követő szállítás
feldolgozásáig módosítható.
IV. Termékek és az árak
A termékek leírását, az
áruk jellemzőit és árát a termékek adatlapján tünteti fel az eladó. Az ár
forintban értendő és az Áfa-t tartalmazza. A termékek ára házhozszállítás
esetén magában foglalja a csomagolás költségét és a biztosítást.
Az árak esetleges hibás
feltüntetése, elírása esetén az eladó jogosult azok kijavítására. Ha valamelyik
termék vagy annak ára elírás vagy rossz információ alapján hibásan került
feltüntetésre, az eladó jogosult a megrendelést törölni. Az eladó a megrendelés
törléséről a vásárlót e-mailben értesíti.
Egyes, külön megjelölt
termékek csak külön, egyedi szerződésben meghatározott feltételek szerint
vásárolhatók meg. Ez a jelölés az egyes termékek adatlapján található. Az eladó
tájékoztatja a vásárlót, hogy a kínált termékeket megjelölt részét beszállítók
készleteiből vagy speciális rendelés útján szerzi be.
Amennyiben a vásárló a
webes katalógusban nem található terméket szeretne vásárolni, akkor egyedi
szerződés alapján az eladó vállalhatja annak felkutatását, beszerzését és
értékesítését a vásárló részére.
A megrendelt áruk ára az
internetes oldalakon feltüntetetthez képest a megrendelés időpontjában
változhat, amennyiben beszállítóink az árfolyamváltozások miatt mindenkori
érvényes árlistát előzetes értesítés nélkül időközben megváltoztatták.
V. Megrendelés
A vásárló a megrendelni
kívánt termékeket a kosárban gyűjti össze, majd a kosár tartalmának
ellenőrzése, esetleges módosítása után a tovább gomb megnyomásával választhat a
belépés, a regisztráció, vagy a regisztráció nélküli vásárlás opciók
közül. Ezt követően kerül sor az adatok
megadására/ellenőrzésére/változtatására, a vásárló rendeléssel kapcsolatos
adatainak rögzítésére.
A szerződéskötés nyelve:
magyar.
Ezt követően a vásárló a
fizetési és szállítási mód kiválasztása után a megrendelés jóváhagyásával
elismeri, hogy jelen szerződési feltételeket, azaz az Internet Mall Hungary
Kft. Vásárlási feltételeit megismerte és azokat magára nézve kötelezőnek ismeri
el.
A megrendelés
megérkezéséről az eladó e-mailben a rendszer által automatikusan generált
visszaigazolást küld. A visszaigazolás tartalmazza a megrendelés azonosító
számát. Utóbb ezen azonosító számra hivatkozva fordulhat a vásárló az eladóhoz.
Ez a visszaigazolás azonban még csak a vásárló megrendelésének megérkezését
igazolja és nem jelenti azt, hogy a termék raktáron található.
A megrendelés
feldolgozása során az eladó levélben vagy telefonon keresheti meg a vásárlót a
teljesítés feltételeinek egyeztetése érdekében. Abban az esetben, ha az eladó a
vásárló megrendelését a vásárló megrendelésében foglalt feltételek szerint (pl.
megrendelésben szereplő áron, szállítási határidőn belül, stb.) teljesíti,
akkor az eladó a megrendelés feldolgozásáról nem köteles e-mailt küldeni a
vásárlónak, hanem elegendő a szállítás időpontját és az esetleges egyéb
adatokat sms és email útján közölni vásárlóval.
A vásárló
és a SHOP-INLEA s.r.o. között a megrendelt termék
tárgyában a szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, mely annak
archiválására tekintettel utóbb hozzáférhető.
VI. Szállítás
Az eladó a weboldalon
tájékoztató jelleggel feltüntetett szállítási határidőre törekszik a
megrendelés teljesítésekor. A kézbesítés legkorábbi időpontját a megrendelés
feldolgozását követően e-mailben és sms-ben közli az eladó a vásárlóval. A
szállítás időpontját az eladó minden esetben e-mailben és sms-ben közli a
vásárlóval annak érdekében, hogy a termékek átvétele biztosított legyen.
Szállítási módok:
- futárszolgálattal, amely 3
munkanapon belül szállít a feladást követően. A szállítás árai, pontos
határideje, és annak menete a szállítási módok oldalon található.
- saját fuvarral - a túlméretes
vagy túlsúlyos termékek esetén a terméket a saját sofőrünk szállítja ki.
Szállítás előtt emailben vagy telefonon értesítést kap a vásárló.
A szállítási idő
termékenként eltér. A minden termék adatlapján szerepel a szállítási idő. Előrendelés vagy megrendelésre
gyártótól esetén az ügyfélszolgálaton érdeklődhet, a várható
szállítási időről. Ez terméktől függően lehet 2-6 hét vagy némely esetben több
is. Ügyfélszolgálaton kérhet tájékoztatást. A túlméretes illetve túlsúlyos termékek
esetén a szállítási idő eltérhet a feltüntetett szállítási időtől, melyre a
termék adatlapján felhívjuk a figyelmet. Ez az idő lehet akár 2-4 hét is.
A vásárló köteles a
küldeményt az átvételkor tételesen ellenőrizni és a hiánytalan teljesítést az
átvételi elismervény vagy számla átvételével nyugtázni. Ezt követően az
eladónak nem áll módjában a vásárló hiányosságra, sérülésre vonatkozó
reklamációját elfogadni.
Ha a csomag az
átvételkor sérült, akkor a vásárló köteles jegyzőkönyvet felvetetni a futárral
vagy eladóval, és a küldeményt eladó költségére visszaküldeni. Ennek
elmulasztása a vásárló későbbi mennyiségi és minőségi reklamációinak
elutasítását vonja maga után.
Vásárló kötelezettséget
vállal arra, hogy gondoskodik az áru átvételéről. Amennyiben az áru kézbesítése
a vásárló hibájából hiúsul meg (nem gondoskodik az árunak a megjelölt időben
történő átvételéről), akkor köteles az eladó ezzel összefüggő többletköltségét
(pl. áru visszaszállítása, újbóli kiszállítása, stb.) megtéríteni.
VII. Fizetési módok
A termék ellenértékének
megfizetése a szállítás módjától függően az alábbiak szerint történhet:
- A termék személyes átvétele
esetén a vásárló a vételárat készpénzben köteles kiegyenlíteni a termék
átvételekor számla ellenében.
- Futárszolgálattal történő
szállítás esetén a vásárló a futárnak köteles a vételárat készpénzben
megfizetni a termék kiszállításakor fuvarlevél ellenében.
(A számlát a kiszállítás után 3 munkanapon belül küldjük elektronikus
formában)
- A termék átvételét megelőző
banki átutalással. (ez egy normál banki átutalás, az eladó által e-mailben
megküldött bekérő alapján). Ebben az esetben a termék vásárló részére
fenntartása, annak kiszállítására csak azt követően kerül sor, hogy annak
ellenértéke megérkezett az eladó bankszámlájára. Külföldi bankszámláról
történő utalás esetén kérjük kiemelten figyeljen arra, hogy a termék
vételára maradéktalanul kerüljön jóváírásra bankszámlánkon
Az eladó az áru
tulajdonjogát a teljes vételár megfizetéséig fenntartja. Az áru tulajdonjoga a
teljes vételár megfizetésével száll át a vásárlóra.
VIII. Elállás joga
Elállási/Felmondási jog
A Vásárló 14 napon belül
jogosult indokolás nélkül elállni a Szolgáltatóval megkötött szerződéstől. Ha a
szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése
megkezdődött, a vásárló jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a
szerződést.
Az elállási/felmondási
határidő:
a) szolgáltatás
nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés megkötésének napjától
számított 14 nap elteltével jár le;
b) termék adásvételére
irányuló szerződés esetében attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le,
amelyen a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik
személy a terméket átveszi.
c) több termék
szolgáltatásakor attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a
Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy
az utolsó termék átveszi.
d) több tételből vagy
darabból álló termék szolgáltatásakor azon a napon, amelyen a Vásárló vagy a
Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt
vagy darabot átveszi.
e) termék meghatározott
időszakon belüli rendszeres szolgáltatására vonatkozó szerződés esetében attól
a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló
által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy átveszi az első
terméket.
Ha a Vásárló elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: SHOP-INELA s.r.o. Postán Maradó, Czibor Z. u. 3. Komárom 2901
név:
postai cím:
elektronikus levelezési
cím:
telefonszám:
telefax:
A Vásárló határidőben
gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta
előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Az elállás/felmondás
joghatásai
Ha a Vásárló eláll a
Szolgáltatóval kötött szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló
elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató
visszatéríti a Vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást.
A visszatérítés során az
eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz
a Szolgáltató, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez
kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából
kifolyólag a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.
A visszatérítést a
Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a
Vásárló nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot
kell figyelembe venni.
A Vásárló köteles a
Szolgáltató részére, a Postán Maradó, Czibor Z. u. 3. Komárom 2901 címre a terméket
indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől
számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak
minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
A termék
visszaküldésének közvetlen költségét a Vásárló viseli.
A Vásárló kizárólag
akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a
termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges
használatot meghaladó használat miatt következett be.
A Vásárló nem
gyakorolhatja elállási jogát az alábbi esetekben:
a) a szolgáltatás
nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését
követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes
beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás
egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
b) olyan termék vagy
szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás
által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt
is lehetséges ingadozásától függ;
c) olyan nem előre
gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett
kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a
fogyasztó személyére szabtak;
d) romlandó vagy
minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
e) olyan zárt
csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból
az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
f) olyan termék
tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul
vegyül más termékkel;
g) olyan alkoholtartalmú
ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem
befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az
adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés
teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül
sor;
h) olyan vállalkozási
szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére
keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése
céljából;
i) lezárt csomagolású
hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának
adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást
felbontotta;
j) hírlap, folyóirat és
időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
k) nyilvános árverésen
megkötött szerződések esetében;
l) lakáscélú
szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás,
személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez
kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben
meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
m) a nem tárgyi
adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a
fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a
fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről,
hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.
IX. Jótállás,
szavatosság
1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet a
Vásárló a kellékszavatossági jogával?
A Vásárló a Szolgáltató
hibás teljesítése esetén vele szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a
Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg
a Vásárlót kellékszavatossági igénye alapján?
A Vásárló választása
szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy
kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény
teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez
képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést
nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos
leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Vásárló is kijavíthatja,
illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is
elállhat.
Választott kellékszavatossági
jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli,
kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben
érvényesítheti a Vásárló kellékszavatossági igényét?
A Vásárló köteles a
hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba
felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a Szolgáltató
felhívja a kedves Vásárló figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított
két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem
érvényesítheti. Használt dolog esetén más szabályok érvényesek.
Kivel szemben
érvényesítheti kellékszavatossági igényét a Vásárló?
A vállalkozással
(Szolgáltatóval) szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele
van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől
számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba
közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a
szolgáltatást a Szolgáltatás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap
eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy az Ön által
felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet a
Vásárló a kellékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék)
hibája esetén a Vásárló - választása szerint - az 1. pontban meghatározott
jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg
a Vásárlót termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági
igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését
kérheti.
Milyen esetben minősül a
termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha
az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek
vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő
tulajdonságokkal.
Milyen határidőben
érvényesítheti valaki termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági
igényét a Vásárló, a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két
éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen
egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági
igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben
gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén
az igény érvényesítőjének kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó)
milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó)
kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani
tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti
tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a
technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető
vagy
- a termék hibája
jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak
(forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt a
jogosult kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással
párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes
érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre
vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
3. Jótállás
Jótállás fennállhat
szerződés alapján, de egyes termékek, árucikkek esetén jogszabályon alapul a
kötelező jótállás (amit sokan garanciának hívnak). Az egyes tartós fogyasztási
cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet
rendelkezik. A hatályos jogszabályok szerint a jótállás kötelezettsége,
valamint az alkatrészellátási felelősség a termék forgalmazóját terheli. Az
igény érvényesítéshez a jótállási jegy, de ennek hiányában a vásárláskor kapott
bizonylat is elég a jótállási eljárásá megindításához. A jótállási jegy
szabálytalan kiállítása vagy a vásárló részére történő átadásának elmaradása
nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét.
Mikor mentesül a
vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási
kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba
oka a teljesítés után keletkezett.
Ugyanazon hiba miatt
kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási
igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet a jogosult,
egyébként viszont a Vásárlót a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban
meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Jótállás esetén a
Vásárlót ugyanazon jogok illetik meg, mint szavatosság esetén (lásd fent).
X. Felelősség kizárása
Az eladó fenntartja
magának azt a jogot, hogy kizárólag előzetes fizetés esetén szolgálja ki, vagy
egyáltalán ne szolgálja ki azokat a vásárlókat, akik rendszeresen nem
tartják be jelen szerződésben foglalt feltételek vagy más módon kárt okoznak az
eladónak.
Az eladó nem felel az
internetes hálózat esetleges műszaki hibáiból, a kommunikációs eszközök
esetleges meghibásodásából, bármely szoftver vagy program meghibásodásából,
esetleges technikai meghibásodásokból eredő károkért.
XI. Adatvédelem
Eladó a hatályos
Adatvédelmi Törvénynek megfelelően kezeli és tárolja a vásárlók személyes
adatait. Az eladó kizárólag a szerződés teljesítése (visszaigazolás, szállítás,
számlázás) érdekében szükséges adatokat kér a vásárlóktól. Eladó
tájékoztatja vásárlókat, hogy a vásárlók személyi adatait adatbázisában
elkülönítve tárolja, az üzemeltetéshez, adatkezeléshez külső személyt
(pl.: adatfeldolgozó) nem vesz igénybe. Adatkezelési folyamaunk az adatvédelmi
biztoshoz bejelentésre került.
Eladó kötelezettséget
vállal arra, hogy a vásárlók adatait csak a megrendelés teljesítése és a számla
kiállítása érdekében használja fel. Regisztrált ügyfeleink megrendelés során
feliratkozhatnak hírlevelünkre, amelyről bármikor le is iratkozhatnak.
Eladó kijelenti, hogy a
vásárló adatait kizárólag a szerződés teljesítése érdekében igénybe vett
alvállalkozónak adja ki (pl. futárszolgálat) az alvállalkozó feladatának
teljesítéséhez szükséges terjedelemben. A vásárlónak joga van ahhoz, hogy a
tárolt adataihoz hozzáférjen, azt ellenőrizze, módosítsa vagy törölje az
Ügyfélközpontban. A vásárló jogosult ügyfélközpontjában, e-mailben vagy
telefonon tájékoztatást kérni a tárolt adatairól.
Eladó a vásárló adatait
zárt rendszerében legalább 6 évig, vagy a törlés kéréséig tárolja.
A www.arukereso.hu
(Naspers OCS Hungary Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám:
24868291-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-186759) Megbízható bolt programjának
működése érdekében az itt történő vásárlások után a vásárló e-mailcíme, illetve
az általa megvásárolt termék megnevezése az arukereso.hu részére továbbításra
kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és
megjelenítése. Az így továbbított személyes adatokat a Naspers OCS Hungary Kft.
a www.arukereso.hu Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának megfelelően
kezeli.
XII. Egyéb rendelkezések
A jelen jogviszony
vonatkozásában nem áll rendelkezésre magatartási kódex, a Szolgáltató ilyen
kódex szabályozásának nem veti alá magát.
Eladó jogosult továbbá a
termékek árát és a szállítási határidőket is megváltoztatni, módosítani.
A változtatások a KERTAKTIV.HU webáruházban való közzététel időpontjától
hatályosak.
Adott megrendelésre a
megrendeléskor érvényben lévő általános szerződési feltételeket kell
alkalmazni.
Amennyiben az eladó és a
vásárló egyedi szerződést köt valamely termék megvásárlására, akkor jelen
általános szerződési feltételek csak annyiban alkalmazandóak, amennyiben az
egyedi szerződés eltérő rendelkezéseket nem tartalmaz.
Amennyiben a Vásárlónak
bármilyen problémája, vagy jogvitás ügye merülne fel a Szolgáltatóval szemben,
a gyors panaszkezelés céljából keresse meg Ügyfélszolgálatunkat, vállalkozásunk
célja, hogy minden ilyen ügyben megoldást találjunk.
Olyan fogyasztói
jogviták esetén, ahol a Felek nem találnak megoldást peren kívül, a Vásárló a
békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltató székhelye szerint
illetékes békéltető testület: Budapesti Békéltető Testület; 1016 Budapest,
Krisztina körút 99. III. emelet 310.; levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10.
Európai Únió online
vitarendezési felülete: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
Jelen szerződésben nem szabályozott
kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a
fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló
45/2014 (II. 26) Korm. rendelet rendelkezéseit kell alkalmazni.
Jelen ÁSZF érvényes:
2014.12.20. napjától