0 0 Ft
Az Ön kosara üres!
Akciók Újdonságok A NAP FOGÁSA

Kedves Vásárlóink,

tájékoztatjuk Önöket, hogy rendeléseiket 2025. december 21-ig fogadjuk.

Ügyfélszolgálatunk 2025. december 19-ig, péntekig elérhető. Minden kérdésükre készséggel válaszolunk.

Hálásan köszönjük, hogy 2025-ben is a mi webáruházunkat választották. Nagyra értékelünk minden rendelést és visszajelzést — Önök motiválnak minket a folyamatos fejlődésre.

A következő évben új fejezetet nyitunk: webáruházunk teljesen megújul, és ezzel együtt termékkínálatunk is friss, újragondolt irányt kap. Érdemes lesz továbbra is velünk tartani, és figyelemmel kísérni oldalunkat.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy webáruházunk fejlesztése során rendelés leadására átmenetileg nem lesz lehetőség. Ugyanakkor a már leadott rendelésekhez kapcsolódó reklamációkat és ügyfélszolgálati megkereséseket továbbra is folyamatosan kezeljük.

Köszönjük az egész éves bizalmat — várjuk Önöket 2026-ban is!

Elállási jog / Elállás a vásárlástól

Az új termék számomra nem megfelelő/ Nem az, amire gondoltam

A megvásárolt termék nem felel meg az Ön igényeinek, nem az, amire gondolt? Fogyasztónak minősülő vásárló a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől.

Fogyasztónak nem minősülő vásárlót (cég, egyesület, alapítvány stb.) a 14 napos, indoklás nélküli elállási jog nem illeti meg.

1.lépés
Elállási szándékát az Elállási nyilatkozat kitöltésével jelezze részünkre. A kitöltött Elállási nyilatkozatot kérjük küldje el a info@kertkativ.hu email címünkre.
Az email tárgy mezőjébe kérjük tüntesse fel a rendelés számát az alábbi formában: “Rendelés 1234567890 - elállás”

2.lépés
Kérjük válassza ki, hogy hová szeretné a terméket visszaküldeni:
Magyar Postával (ajánlott)
Aga24 Online s.r.o
Postán Maradó
2900 Komárom
1-es posta
Czibor Zoltán utca 3.
Futárszolgálattal
Aga24 Online s.r.o.
Veľký Harčáš 139.
Komárno 945 01
Slovensko

Futárszolgálattal történő szállítás esetén a külföldi raktárunkba tudja küldeni a terméket: Az alábbi weboldalon megtudhatja, melyik a legkedvezőbb futárszolgálat: https://www.futarlista.hu/

3.lépés
A termék visszaküldését igazoló dokumentumot küldje el a info@kertkativ.hu email címre.
Az email tárgy mezőjébe kérjük tüntesse fel a rendelés számát az alábbi formában: “Rendelés 1234567890 - elállás”

Gyakran ismételt kérdések

Elálláskor a visszaküldött terméket tartozékaival együtt, lehetőség szerint a termék eredeti, gyári csomagolásában, annak hiányában a leggondosabb csomagolásban szíveskedjen visszaküldeni.

Az utánvéttel küldött csomagokat, sajnos nem tudjuk átvenni!

A fizetett vételár teljes összegének visszatérítéséhez a termék visszaküldésének teljesnek kell lennie, beleértve a csomagban szereplő összes tartozékot is. Hiányos termék esetében nem áll módunkban visszatéríteni a teljes vételárat.

Természetesen igen, hiszen pontosan ez az elállási jog lényege, hogy a 14 napos határidő alatt megbizonyodhassunk arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaink teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogunk elvesztéséhez (kivéve zárt csomagolású egészségvédelmi, higiéniai termékek esetében). Amint azonban eldöntöttük, hogy nincs szükségünk a termékre, ezt követően már ne használjuk, hogy minél jobb állapotban tudjuk azt visszajuttatni, ugyanis a termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért a vásárló felelősséggel tartozik az eladó felé. Így az eladó nem köteles a termék teljes árát és a költségeket megtéríteni.

A 14 nap 14 naptári napot jelent, mely a termék átvételét követő első naptári naptól kezdődik el (például, ha a terméket pénteken vette át, a 14 napos határidő első napja szombat).

A határidő betartása érdekében döntő fontosságú az elállás érdekében a termék visszaküldésének időpontja. Amennyiben a 14 nap letelte után postázza a terméket, abban az esetben az elállási jog nem gyakorolható.

A termék visszaküldésének költsége a vásárlót terheli.

A termék árát a termék visszaküldése után, az elállási nyilatkozat átvételétől számított 14 napon belül fizetjük vissza az Ön részére.

A visszafizetésre ugyanazon a módon kerül sor, ahogy Ön a vételárat kifizette, kivéve készpénzes vagy utánvétes vásárlás esetén. Készpénzes vagy utánvétes vásárlás esetén a vételár az Elállási nyilatkozatban Ön által megadott bankszámlára kerül visszafizetésre.

Bankkártyás fizetés esetében is lehetőség van a vételár bankszámlára történő visszautalására, ebben az esetben kérjük az Elállási nyilatkozatban úgyszintén adja meg a bankszámlaszámot.

A visszatérítést a webáruházunk mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy a vásárló bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

  • a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  • olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  • olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
  • olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  • hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
  • nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
  • lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
  • a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

Ha nem talált választ a kérdésére, kérjük, a reklamacio@kertkativ.hu e-mail címen vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

További információt az kertkativ.hu Általános Szerződési Feltételeiben talál.