A csomag nem tartalmaz minden egyes megrendelt terméket

A csomag nem tartalmaz minden egyes megrendelt terméket

  1. A KÜLDEMÉNY HIÁNYOSAN ÉRKEZETT / MEGRENDELÉSEM NEM TELJES

Sajnáljuk, hogy nem érkezett meg az összes megrendelt termék az Ön részére. Kérjük, hogy mielőbb tájékoztasson minket arról a termékről, amelyet nem kapott meg és természetesen intézkedünk azzal kapcsolatban, hogy a hiányzó tétellel kapcsolatos ügyintézés mihamarabb megoldódjon.

Kérem töltse ki a reklamációs űrlapot az alábbi linken!

A reklamációs űrlapon tüntesse fel az adatait, a rendelésszámot, a termék(ek) megnevezését. A hiba leírása mezőben írja le a lehető legpontosabban a problémát. 

A beérkező reklamációt követően 3 munkanapon belül értesítjük a reklamáció következő lépéséről.

 

Gyakran ismételt kérdések

 

Gyári csomagolásból hiányzó alkatrész

Ebben az esetben kérjük töltse ki a reklamációs űrlapot az alábbi linken. A hiba leírás mezőben nevezze meg a pótolandó terméket, amelyhez a csomagolásban található szerelési ábra nyújt segítséget.. A dokumentáció elbírálása után 3 munkanapon belül értesítjük Önt a továbbiakról.

 

A rendelésem nem teljes

Ha a rendelése több részből tevődik össze, azt a címkén látható számsor jelzi pl. 1/2, 2/2. Amennyiben nem kapta meg rendelésének összes tételét kérjük lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal a reklamacio@inlea.hu email címen. Kollégáink a csomagkövetési szám alapján utána járnak a hiányzó rendelésének.

 

Hogyan és hol tudok informálódni a panaszkezelésről?


Kérjük, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal a reklamacio@inlea.hu email címen.