Reklamáció
A sikeres reklamáció menete
Az KERTAKTÍV csapatának fontos, hogy vásárlóink teljes megelégedettséggel használják a termékeinket. Ennek okán igyekszünk az esetlegesen felmerülő problémákat lehetőségeinkhez mérten orvosolni.
A reklamációk kezelése a gyártói egyeztetés után történik. Garanciális csere esetén a hibás terméket vissza kell juttatnunk a gyártóhoz, így csere csak abban az esetben lehetséges, amennyiben a visszaküldés megoldható (amennyiben szükséges, úgy a GLS futárszolgálat segítségével visszahozatjuk a terméket).
Gyári csomagolásból hiányzó alkatrészek esetén kérjük szintén írásban jelezni reklamációt a pótolandó termék megnevezésével, amelyhez a csomagolásban található szerelési ábra nyújt segítséget.
Átvételkor észlelt sérülés esetén:
A csomag átvételekor a vásárolónak ellenőrizni kell a csomagolás épségét. Mindennemű felületi sérülésről a futárral jegyzőkönyvet kell készíttetni. A sérülés nem minden esetben vonja maga után a termék valódi sérülését, azonban jegyzőkönyvvel együtt az ügyintézés ideje lerövidülhet.
Használat során keletkezett sérülés/meghibásodás esetén:
Abban az esetben, ha a mindennapi használat során keletkezik a terméken sérülés vagy egyéb meghibásodás, abban az esetben hagyja abba a termék használatát a további sérülés és balesetveszély miatt. Az Kertatkív csapatának törekednie kell arra, hogy a kijavítás vagy kicserélés legfeljebb tizenöt napon belül kerüljön elvégzésre. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a tizenöt napot meghaladja, akkor a fogyasztót kötelességünk tájékoztatni a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A tájékoztatás a fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén, elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas más módon történhet.
A következő címre kérjük visszaküldeni a reklamált terméket:
Aga24 Online, s.r.o., Postán Maradó, 2900 Komárom, 1-es posta, Czibor Zoltán utca 3.
Futárszolgálattal történő szállítás esetén a külföldi raktárunkba tudja küldeni a terméket: Aga24 Online, s.r.o., Veľký Harčáš 139. Komárno 945 01, Szlovákia. Az alábbi weboldalon megtudhatja, melyik a legkedvezőbb futárszolgálat: https://www.futarlista.hu/
Visszaküldés során kérjük a terméket gondosan becsomagolni, hogy a szállítás során további károk ne keletkezzenek benne. A feladás után a feladószelvényt kérjük gondosan megőrizni.
Email elérhetőség: reklamacio@kertaktiv.hu